poniedziałek, 21 marca 2011

Adam Małysz człowiek który zmienił moje postrzeganie na życie

Jestem kilka lat starszy od pana Adama więc dobrze pamiętam, jak zaczynał, jak miał pod górkę, jak chciał zrezygnować i wrócić do swojego zawodu dekarza. Gdy patrzyłem na tego niepozornego człowieka, który przez swój upór i konsekwencję w dążeniu do upragnionego celu, do perfekcji w tym co robi co sprawia mu przyjemność osiągnął poziom do którego większość z nas nigdy się nie zbliży, zdałem sobie sprawę, jak wiele można osiągnąć, gdy wierzy się w siebie i w to co się robi. Oczywiście w sporcie w większym stopniu niż w życiu liczy się też talent ale w jakiś sposób sport to życie dla jednych sposób na zarobek sposób na sławę dla innych sposób na zdrowie i właśnie ON nasz wielki POLAK połączył to wszystko razem dla siebie i dla nas Polaków. Pokazał że można osiągnąć coś ponad przeciętność, że będąc sławnym można być normalnym człowiekiem.
To co Małysz zrobił dla Polski dla Polaków jest czymś za co będziemy kochać go zawsze, za co będzie w naszej historii sportowej i nie tylko zapamiętany jak mało kto. Mam wielki szacunek dla Niego i jest mi smutno że zakończył karierę,że już nie usłyszymy" LEĆ ADAM LEĆ DLA NAS DLA POLSKI".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz